ActiveRPG 2.0

Rozgrywka LS

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Rekru do SAPD

#1 2019-01-10 18:01:06

Filipok
Wlasciciel
Skąd: co cie to
Dołączył: 2019-01-10
Liczba postów: 11
Windows 7Opera 57.0.3098.106

Regulamin Serwera!

Regulamin serwera ActiveRPG
1. Użytkownicy
1.1. Tworząc konto, gracz zgadza się z zawartymi punktami w owym regulaminie.
1.2. Użytkownikowi przysługuje prawo do posiadania jednego konta na serwerze.
1.3. Nazwa konta użytkownika powinna być zgodna z zasadami ogólnoprzyjętymi zasadami etyki oraz nie zawierać wulgaryzmów.
1.2. Użytkownik ma obowiązek zachować pełną kulturę osobistą podczas nawiązania konwersacji z resztą społeczności serwera.
1.3. Wszelkie konta użytkowników są własnością projektu "Your Own Story RPG"
1.4. Użytkownikowi, który łamie regulamin serwera, administracja ma prawo nałożyć czasową lub pernamentną blokadę konta.
1.5. Niezapoznanie się z zawartością regulaminu nie zwalnia użytkowników z jego przestrzegania
1.6. Podczas interakcji z służbami mundurowymi, administracją podczas interwencji kategorycznie zabrania się opuszczania serwera do czasu zakończenia czynności. Opuszczenie serwera podczas RP będzie skutkować banem!.
1.7 Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia podania do administracji serwera w wyznaczonym okresie przez zarząd serwera.
2. Administracja
2.1. Członka Administracji obowiązuje regulamin użytkownika.
2.2. Członek Administracji ma prawo odrzucić apelację użytkownika bez podania powodu, jeśli sytuacja tego wymaga.
2.3. Administrator podczas uczestniczenia w rozgrywce, bez służby administracyjnej, nie ma obowiązku odpowiadania na zgłoszenia graczy.
2.4. Członek Administracji nigdy nie pyta o prywatne dane użytkownika, owe zachowanie należy zgłosić do zarządu serwera.
2.5. Rozpoczynając konwersację z Administratorem, obowiązkiem gracza jest zachowanie kultury osobistej.
2.6. Administrator, jak każdy członek społeczności, ma pełne prawo do uczestniczenia w rozgrywce.
3. Frakcje
3.1. Frakcje mają obowiązek prezentować swojego lidera pod każdym względem.
3.2. Każda frakcja ma obowiązek dostosować się do nałożonych przez Administracje zasad rozgrywki.
3.3. Lider frakcji nie ma prawa wyrzucić pracownika, bez podania powodu.
3.4. Członek frakcji podczas interakcji z użytkownikiem o znikomej wiedzy RolePlay powinien zachować dystans oraz wyrozumiałość względem niego i nakierować go na dobrą ścieżkę gry, ukazując podstawę i zasady funkcjonowania gry RolePlay.
3.5. Lider ma zakaz faworyzowania swoich pracowników.
3.6. Lider frakcji jest jej wizytówką, dlatego też jego zachowanie powinno być przykładem dla innych graczy.
3.7. Lider Frakcji ma prawo dodać gracza tylko jeżeli została napisana rekrutacja na Forum
4. Apelacje oraz kary
4.1. Każdy gracz ma prawo starać się o odwołanie od kary.
4.2. Użytkownik, którego apelacja została odrzucona, ma prawo do złożenia kolejnej apelacji po upływie domyślnie jednego tygodnia.
4.3. Podczas napisania apelacji, gracz powinien cierpliwie oczekiwać na jej rozpatrzenie, a wszelkie informowanie administracji po przez /pm /report bądź inne sposoby, upoważniają członka administracji do automatycznej odrzucenia jej.
4.4. Kara nadana użytkownikowi powinna zawierać konkretny powód, w innym wypadku, gracz ma prawo do złożenia apelacji bez względu na jej zawartość, czas.
5. Zasadny ogólne
5.1. Gracz wykorzystujący błędy zostanie zbanowany.
5.2. Podszywanie się pod administrację serwera lub próba oszukania użytkownika wiąże się z blokadą konta.
5.3. Ukrywanie błędu znacząco wpływającego na rozgrywkę wiąże się z blokadą konta użytkownika.
5.4. Zakazuje się handlowania dobrami serwerowymi, majątkiem oraz kontami.
5.5. Podczas zakupu konta premium bądź innych dóbr oferowanych przez serwis, gracz powinien się liczyć z ich utratą na czas otrzymania blokady konta.
5.6. Korzystanie z wszelakich wspomagaczy, modyfikacji, skryptów, programów ingerujących w rozgrywkę jest zakazane.
5.7. Nadużywanie wyrazów, cyfr bądź innych znaków, celowe przedłużanie wiadomości w celu spamu jest zakazane.
5.8. Wielokrotne wysyłanie tej samej lub podobnej wiadomości w bardzo krótkich odstępach czasowych (flood) jest zakazane.
5.9. Wszczynanie rozmów o tematyce erotycznej, religijnej bądź związanymi z treściami zawierającymi wszelkiego rodzaju rasizm będzie surowo karane.
5.10. Na serwerze panuje całkowity zakaz jakiejkolwiek dyskryminacji.

Wlasiciel Filipok


Wlasciciel ActiveRPG

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Nowa Edycja Rozgrywka [LS]

Stopka

Forum oparte na FluxBB 1.5.7

Darmowe Forum
lspd-noc - oldgenhacks - naszaklasa - konfederacjaptb - gemini